1. Kjøp en returlabel i nettbutikken her: Returlabel
Når du har bestilt en returlabel vil vi sende den til deg via e-post innen 24 timer (hverdager)


2. Labelen skal printes ut og tapes på pakken du skal sende i retur til oss. Pakken skal leveres inn ved samme utleveringssted som du hentet pakken din. Husk å få en kvittering fra PostNord for at du har levert inn pakken. 


Plattformen for vår webshop kan dessverre ikke gjennomskue, automatisk å fjerne fraktbeløpet når du fullfører ordren din. Vi trekker ikke pengene med en gang. Beløpet du godkjenner er blot en reservasjon på ditt kredittkort. Etterfølgende går vi inn og fjerner frakten, før vi ekspederer din ordre, og da blir det korrekte beløpet trukket.


3. Pengene tilbakeføres til det kortet som er tilknyttet til ordren - dette gjøres av sikkerhetsmessige årsaker, for å unngå svindel. Avhengig av hvilket kort du har benyttet ved betaling, kan det gå 2-5 hverdager før pengene vil være på din konto igjen.

Husk å legge ved retur-/bytteskjema eller ordrenummeret i pakken slik at vi vet hvilken ordre det dreier seg om når vi mottar den.


Du kan ikke angre kjøpet ved å nekte mottakelse av varen uten å gitt oss tydelig beskjed om dette.

Vær oppmerksom på at nekter du mottagelse av en pakke, fordi du angrer kjøpet ditt, sidestilles dette med å sende retur ved bruk av vår returlapp. Vi motregner derfor 159NOK for denne type returpakker.


Bemerk at angreretten ikke gjelder for ski da de blir levert med bindinger montert, med mindre annet er skriftlig avtalt.